pondělí 28. dubna 2014

Profil dobrodruha Alibaba alias slečinka z Pardubic

Alibaba, Aleš alias slečinka z Pardubic
Jsem dobrodruh se sklony k poslouchání velkých, romantických oper a neustálému vysedávání v plyši operních budov. Mezi mé největší oblíbence patří dobrodruzi: Leoš Janáček, Bohuslav Martinů, Ján Cikker a pak všichni ostatní operní skladatelé. Takže ode mně očekávejte i zápisy z adrenalinových návštěv světových operních jevišť (Brno, Praha, Olomouc). Největší zážitek mám ze Salzburgu, kde jsem byl na představení opery G. Bizeta Carmen s Magdalenou Koženou.
V poslední době se velmi intenzivně zajímám o vysokohorskou turistiku, každý den se koukám z okna na Kunětickou horu, asi ji brzo zdolám!
Jo a proč mně říkají slečinka? No tak to taky moc nechápu. Myslím, že za to může můj velmi stylový kufr a mé sportovní oblečení (u toho saka byl opravdu nápis „sportovní sako“), polobotky jsem kupoval v oddělení vycházková obuv (tak túra je snad taky vycházka, že?), no dobře občas si sebou vezmu i nesportovní košili a přibalím parfém (nejlépe nějaký ten Dior), ale tak jsme styloví dobrodruzi, ne? Apropo, nedávno jsem navštívil prodejnu se sportovním oblečením, abych zakoupil nějaké to funkční tričko a turistické gatě a řeknu vám upřímně, že ten kdo to navrhuje je buď permanentně sjetý, nebo barvoslepý. Jenom těžko se hledají stylové kousky sportovního odívání. Lágerfelde, Chanele, Pako Rybano zamyslete se nad tím!
Jó a taky jsem začal běhat! To jako jen tak na okraj nebo na konec profilu.

Žádné komentáře:

Okomentovat